Nasz program:
-używa zwrotów grzecznościowych
-wykonuje ćwiczenia oddechowe
-interesuje się nową porą roku
-słucha uważnie wiersza
-zna i wymieni oznaki przedwiośnia
-buduje logiczne wypowiedzi
-rysuje mazakami na określony temat
-sprząta przybory
-reaguje na sygnały
-uczestniczy w zabawie pantomimicznej
-prawidłowo wykonuje ćwiczenia oddechowe
-w sposób właściwy porozumiewa się z innymi
-prawidłowo przelicza, segreguje i porównuje liczebność zbioru
-rytmizuje tekst
-powtarza fragmenty lub całość wiersza
-mówi wiersz z pamięci na forum grupy
-układa melodie do prostych tekstów o wiośnie
-jest twórcze
-szanuje prawa innych w zabawie
-wypowiada się nt. znaków wiosny
-składa obrazek w całość
-kontynuuje rytm
-jest sprawne ruchowo
-współdziała podczas ćwiczeń
-bawi się wspólnie z innymi
-odpowiada na pytania związane z treścią wiersza
-ilustruje treść wiersza dźwiękami instrumentów
-precyzyjnie wycina i ozdabia sylwety
-właściwie posługuje się klejem
-wypowiada się nt. roli wiatru w przyrodzie
-buduje dłuższe wypowiedzi
-odkłada zabawki na wyznaczone miejsce
-bawi się w ulubionych kącikach zabaw
-wymieni elementy garderoby wiosennej
-bawi się przy piosence
-zna i wymienia nawyki zdrowotne
-wymieni produkty bogate w witaminy
-ilustruje treść wiersza
-pamięta o zasadach dbałości o zdrowie
-wie, ze rzeżucha jest zdrowa
-bierze udział w zakładaniu hodowli rzeżuchy
-jest sprawne ruchowo
-poprawnie wykonuje zadania ruchowe
-wykonuje przysiady i podskoki
-lepi z plasteliny
-śpiewa i tańczy
-nazywa sprzęty ogrodowe
-wie do czego służą
-szanuje prawa innych w zabawie
-zauważa zmiany w przyrodzie
-zna znaczenie wody dla człowieka i świata
-nazywa określone źródła wody
-rozpoznaje i nazywa zwierzęta wiejskie
-wie jakie korzyści mamy z hodowli zwierząt
-wymienia domy zwierząt
-tworzy muzykę grając na instrumentach perkusyjnych