Dziecko:
-dzieli się zabawkami
-tworzy logiczne zdania
-postępuje wg instrukcji
-słucha uważnie wiersza
-odpowiada na pytania związane z treścią wiersza
-wymieni tradycje wielkanocne
-ozdabia sylwetę wg własnego pomysłu
-pamięta o zasadach bezpieczeństwa
-słucha poleceń nauczyciela
-precyzyjnie rysuje
-potrafi wyciągać wnioski
-szanuje prawa innych w zabawie
-odkłada zabawki na miejsce
-powtarza rymowankę z pamięci
-ilustruje treść rymowanki
-jest aktywne podczas ćwiczeń
-odpowiada na pytania związane z treścią opowiadania
-opowiada treść obrazków historyjki
-śpiewa poznaną piosenkę
-bawi się w sposób bezpieczny
-jest spostrzegawcze
-dorysowuje elementy do litery „O”
-stosuje formy grzecznościowe
-szanuje wytwory prac innych
-uważnie słucha wiersza
-układa obrazek w całość
-prawidłowo przelicza liczebnikami głównymi i porządkowymi
-rozpoznaje i nazywa figury geometryczne
-słucha poleceń nauczyciela
-wykonuje masażyk
-dorysowuje drugą część pisanki
-bawi się wg zainteresowań
-bawi się wg własnego wyboru
-prawidłowo koloruje pisanki
-bawi się przy piosence zgodnie z treścią piosenki
-tworzy muzykę grając na instrumentach perkusyjnych
-samodzielnie wykonuje pracę plastyczną
-precyzyjnie składa koła z papieru
-wspólnie z innymi śpiewa piosenkę
-odkodowuje rysunek
-używa zwrotów proszę, przepraszam, dziękuje
-samodzielnie organizuje sobie czas
-śpiewa poznaną piosenkę
-prawidłowo segreguje i przelicza
– uważnie słucha opowiadania
-odpowiada na pytania związane z treścią opowiadania
-buduje logiczne zdania
-jest sprawne ruchowo
-jest zwinne i skoczne
-samodzielnie przebiera się w szatni do wyjścia na plac
-słucha poleceń nauczyciela
-szuka rymów do podanych słów i je wypowiada
-cierpliwie czeka na kolej w zabawie
-rozpoznaje i nazywa figury geometryczne
-prawidłowo przelicza
-wskazuje zbiory o większej i mniejszej liczebności
-jest sprawne ruchowo
-reaguje na polecenia
-wskazuje drzewa liściaste i iglaste
-układa drzewa wg wielkości
-posługuje się w sposób właściwy swoim głosem w zabawie
-gra na instrumentach we właściwych fragmentach wiersza
-zna sposób powstania papieru czerpanego